Vad är det absolut störigaste du vet?

Folk som är för närgångna och inte respekterar mitt ganska stora personal space. När folk nyser rätt ut i luften när flera är i rummet alternativt rakt i händerna (använd armvecket!).

Vad tror du andra stör sig på med dig?

Besserwisser. Att jag inte kan säga bu eller bä när jag inte vet tillräckligt för att uttala mig. Att jag är för pepp och positiv. Att jag inte vill döma folk. Att jag inte orkar lägga kläderna i garderoben. Att jag alltid ska krångla med bältet på bussen trots att den andra blockar det. Att jag är för stel och är svår att lära känna (tror jag). Att jag är för präktig. 

Störigaste personlighetstypen på fest?

Den sexistiska.

Någonting du stör dig på i kollektivtrafiken?

Folk som inte går ur vägen när man ska kliva av. Buss 101 i allmänhet. Tidtabellerna är så snäva att jag i princip aldrig sett bussen komma i tid, vilket gör att busschaffisarna kör som biltjuvar och tvärnitar vid varje busshållplats. Bussarna är också ganska smutsiga och det är 50/50 ifall dels sätet fungerar (både sitsen och ryggen) och dels ifall bältet fungerar.

Andra offentliga platser där folk borde vara mindre störiga?

I trafiken. 

Störigaste personen på kontoret?

Den som inte lyssnar och pratar om något helt annat än vad mötet handlar om och som är mer intressant/relevant för denne. 

På Internet?

Den som hatar.

Det mest irriterande ljudet?

När man ligger i tystnad och Petter scrollar genom videos och plötsligt startar värsta MEGASUPERSONICLJUDET på skriande katt för Petter har alltid högsta ljudet på och alla ljud i videos på.

En grej (oj blev flera) du stör dig på med dig själv?

Att jag har för mycket skuldkänslor, att jag lätt blir rasande arg, att jag ibland har svårt att ta kritik.

Det störigaste en person kan göra på en dejt?

Stirra på mina bröst 50 % av tiden.

Det störigaste en person kan göra i ett förhållande?

Spela spelet "jag gjorde det sist, nu är det din tur". 

Någonting du stör dig på, men som du vet är löjligt och du borde sluta bry dig?

Ljudet av en nysning, Petters harklingar när han är sjuk.

Är det störigt att störa sig på grejer?

Jävla jobbigt faktiskt. Önskade man kunde stänga av ibland.

Kommentera

Publiceras ej