(null)

...till BF. Jag sover ganska kasst. Saknar min gamla sömn. Alltså lägga sig för att sova och faktiskt kunna somna. Det är en lyx jag saknar. Kommer ju ha skum sömn även efter den lille kommit men på ett annat sätt. Det är dock väldigt frustrerande att vara vaken för att det kryper i kroppen. Magen är fortfarande gosig och spänningen är olidlig men det är väl det enda jag tycker om med att vara gravid just nu. Nu när man sover med handledsskenor, blir andfådd av att hänga tvätt och behöver sätta sig ned när man dammsuger. Blir jobbigt när man är klar med att dammsuga under köksbordet dock.

Vem är du min lille vän? Kom ut vettja och andas den friska luften! Jag känner ju hur du hickar flera gånger dagligen för att du övar. Det är roligare här ute! Lite kallare, men roligare!

Mor och far (oj vad gammalt) vill träffa dig!

Kommentera

Publiceras ej