Undrar ifall appen skulle kunna få mig att blogga mer? Oftast föredrar jag en dator med en fiiiint tangentbord som mina fingrar kan flöda fritt på. Där tankarna kan spruta ut utan förbehåll. Jag får inte riktigt samma känsla i en app. Men man vet aldrig. Kanske kanske. Inte för att jag har ett behov av att blogga mer. Däremot kan jag se ett behov för mitt framtida jag att kunna se tillbaka på tiden som gått. Nu har jag ju både minnen samt min dagbok (som jag tyvärr inte funnit ännu efter flytten) men det är sak samma. Jag är en hoarder på minnen. Jag förstår vad alla säger när man påpekar att man aldrig någonsin kommer sakna de där sakerna man slänger, men jag, JAG, jag går faktiskt genom mitt krimskrams once in a while och drömmer mig tillbaka. Det är fint det.

Ok, nu vill jag då inte sitta här och uppmana folk till att bli extrema samlare, men ja. Alla är vi olika.

För övrigt är det helg ifall ni inte visste det. Och det är fantastiskt. Har köpt nödbokhyllor på IKEA för jag har fastnat i upplockandet eftersom jag inte har någonstans att ställa alla mina fina böcker *hoarder* *host*. Satte ihop en och tog en paus på mobilen. Har suttit här i typ en timme nu. Sånt där skrämmer mig ibland. 

Mot plockandet! Eller sängen! Tröttheten får bestämma.  (null)

Kommentera

Publiceras ej