Nu är jag hemma igen från Jönköping! För er som visste det alltså. Inte för att det nog är så många som läser det här och inte visste det men iaf. För sakens skull. Så anledningen för att jag skulle åka dit var för att jag skulle tatuera mig och det har jag alltså gjort. Jag är jättenöjd och har tagit en miljon bilder men det kommer senare.

Jag tänkte bara säga att det var gjort och att det gick bra. Ont i början men bara på vissa ställen, och sedan kändes det bra. Så, som sagt. Bilder kommer senare! Tack och hej.

2 kommentarer

angelica

02 Sep 2008 12:44

för mig var det tvärtom, det gjorde inte alls ont i början men apont på slutet :P men å andra sidan e du inte lika känslig som jag så det va väl inte så konstigt ;P

Alina

07 Sep 2008 00:33

Jag vill se, jag vill se, jag vill se! Men jag får se på riktigt på lördag :D

Kommentera

Publiceras ej