Grrr. 2 dagar kvar nu och jag försöker packa. Mamma har fått säga till mig på skarpen flera gånger för att jag vill ta med mer än vad jag kan. Tragiskt, men jag gör faktiskt mitt bästa! Nu har jag nog iaf garderoben klar. Nästa steg är att få in allt i vakuumpåsar och trycka ned dem i väskan. Tacka Gud för vakuumpåsar. Sammanfattningsvis så är det väldigt jobbigt att packa för 5,5 veckor eftersom man verkligen måste tänka på allt. Och det är inte jag särskilt bra på. Men jag har nog med det mesta.

Snart ska jag bara måla mina tånaglar röda. Det kändes som om det behövdes eftersom det avskavda som sitter på nu satte jag på innan Orsa. Och det var ganska länge sedan.

Iih och att min mobils ljudknappar har gått sönder gör inte allt bättre. Nu hör jag knappt vad folk säger när jag pratar med dem. Karin försökte hjälpa mig med en liten ljudjusterargrej men det fungerade inte...  så nu tar jag livet av mig (internt skämt som troligen min familj förstår). Nej men, detta får väl lösas. På ett eller annat sätt. Jag ska iaf ta med mig min andra mobil men jag vet inte om den tar 8 gb men jag hoppas!

Nu ska jag återgå till det jobbiga arbetet! Jag är trött, men the show must go on som en vis man en gång sa.

Kanske detta foto kan inspirera mig att fortsätta? Får hoppas på det, hehe.

Klicka för stor bild

8 kommentarer

Karin

27 Feb 2009 13:13

vad synd att det inte fungerade :/ men ljudet funkar väl ändå? bara att det inte går att höja och sänka, eller?

D

27 Feb 2009 22:21

men går det inte att höja och sänka med knapparna på "framsidan" av telefonen då? :S

Anonym

27 Feb 2009 22:22

det måste det ju göra

Alina

27 Feb 2009 22:38

Nu när jag inte ska sova hos dig längre så chillade jag ner lite :) Puh! Men med tanke på packning. Vakuumpåsar i all ära, men min går fortfarande inte ner i ryggsäcken :'(

lotta

27 Feb 2009 23:42

nej det går inte daniel... jag har testat ALLT. tom tappat den igen för att det ska fungera men icke sa nicke.



och ja karin, men volymen var lite låg från början så jag har svårt att höra vad folk säger. tack för hjälpen iaf för det var värt ett försök :D! nu tar jag iaf med min gamla mobil också så att jag har en backup.



yes yes du sista människa, jag får ner mitt men souvenirer vet jag inte riktigt.. jag ska skita i kameraväskan och bara ta med det jag måste ha från den, tror jag iaf.. för den är så stor. sen måste jag nog ta med både ryggsäcken och den gråa väskan eftersom jag då kan checka in lilla ryggsäcken och stora på tillbakavägen och ha den gråa som handis :P

Karin

28 Feb 2009 10:38

lotta, du är så förutseende

R

01 Mar 2009 19:09

ville bara önska en jättetrevlig (och säker) resa!!

lotta

02 Mar 2009 01:50

alltid, eller inte. javla vaskan jag har med mig nu ar storst av allas och innehaller bajs!



r: tack tack ! jag behover det nog ;)

Kommentera

Publiceras ej