Idag har vi hängt i Kistagallerian där både jag och min kille har fyndat träningskläder. Fick med mig tre träningslinnen och ett par träningstights hem. Får nästan lite kameltå i dessa nya införskaffade men vafan! De kostade 99 kr. Jag satsade. Får väl köra med susp eller nåt. Muha. Rolig information.

Går vidare i livet. Igår sökte jag jobb på Djurens Rätt som verksamhetschef. Ja, jag vet att ni skrattar men jag vill JÄTTEjättejättejätteJÄTTEgärna ha det jobbet. Idag har vi betalat hyran, betalat skulder, skaffat hemförsäkring, beställt ett röstkort till mig eftersom mitt skickades till Vidja och jag inte har eftersändning och fixat lite fram och tillbaka. Mycket stolt över aktiviteten. Imorgon, kanske träna? Vi får se.

På fredag ska pyret och jag ses (Alicia) och på lördag är det uteliv som gäller. Alina åkte väl till London nu? Då kan ju inte hon hänga med!? Rumpa. Det blir väl vi tre igen då. Maha. Låt oss göra en repris? Fan vad kul.

Aja aja aja. Lotta ska sussa för imorgon kör Piccoloflickan full fart igen. Just det, körkort var det ja...

7 kommentarer

A

31 Aug 2010 23:34

wohow karin också!

Julia

31 Aug 2010 23:52

Jag ska sälja kläder ifrån new body i höst, så våga inte köpa några nya sporttoppar för de ska du införskaffa hos MIG!! ;) och daniel kan köpa kallingar samt grymma träningsstrumpor!!

Alina

01 Sep 2010 00:45

susp? du får alltså kameltå...fram? hahahah!



helgen får vi se med. jag åkte till London för ett jobb vettu, men vet inte om jag ska stanna efter. jag är iaf redigt pepp på utgång med er! :) men vi får la se

Alina

01 Sep 2010 00:46

p.s. skrattar inte, håller tummarna för att du VERKLIGENverkligenverkligenverkligenVERKLIGEN får jobbet!

lotta

01 Sep 2010 19:13

a: menar du att karin ska med också? haha vad bra då :D jag tyckte du sa att "om du vill träffa mig på fredag" så då antog jag att inte karin kunde XP hehe



j: too late my friend. köpte tre st för 258 kr sammanlagt. muha! får väl checka dina också då :P



alina: a vi får hoppas! komsi komsi. jag hoppas också! :P

Julia

02 Sep 2010 10:49

Men åh! Inte linnen, toppar, du vet BH:ar utan bygel som gör att du inte behöver linda brösten med tejp eller vad du nu kör med :P

lotta

03 Sep 2010 07:36

menar du sport-BH? :P haha. nej då. sån har jag redan men som sagt, ska checka.

Kommentera

Publiceras ej