...ätit upp mest av Skittlesen som var min egen present till Angelica - snål much?
...varit i djupa, intensiva, givande och förvirrande diskussioner om allt från invandring och klimat till cykelförbud under vintern
...stundtals knappt hunnit äta nåt
...stundtals tryckt i mig tre glasspaket (kan vara i skrivande stund, vem vet)
...misslyckats med räddningsförsök av död volkswagen med startkablar
...skapat hejaramsor som inte uppskattats av många
...inte vunnit musiktävlingar (det gjorde bror min och hans lag)
...lärt mig föra och bli förd i dans
...packat vårkläder till vinterklimat
...tackat gudarna för jag kom ihåg låsoljan då mitt cykellås var fruset när jag kom till stationen
...sovit i Pippi-lakan
...sett på Jurassic World
...ställt in två fika/vänträffar, blir lite ambitiös i hur mycket tid, tid är, om ni förstår...
...varit storsked till en lillpudel
...fått fyllesamtal från kärlekskrank karl
...INSETT ATT FÖREGÅENDE KÄRLEKSKRANK FLYTTAR IN IMORGON!
 
Slut på lista.
 
Nostalgigrillbild från Jönköpingsbakgården i strålande sol
 Kuriosa: har på mig tröjan på bild just nu.

Kommentera

Publiceras ej